Koncert u mraku
Jelena Štefanić, sopran 
Sofija Cingula, mezzosopran
Vojin Perić, glumac
Ivana Godec Vinceković, klavir
Darko Rušec, gitara
Solo pjesme Ivana Padovca
PROGRAM:
Ivan Padovec:
1. Na crnooku (Ljudevit Vukotinović) Op.43 Nr. 1
2. Tuga tajne ljubavi Op. 49
3. Die Einsame Op.60
4. Moje jutro (Ljudevit Vukotinović) Op.43 Nr. 2
5. Die Edensblume (Eduard Breier)
6. Erstes Abendlied (Gustav Jilly)
7. Lebensbild (Ernst Freiherr von Feuchtersleben) Op. 59
8. Moje drago (Ljudevit Vukotinović) Op.43 Nr. 3
9. Gedenke mein (Ludwig Bechstein) Op. 58
10. Nächtlicher Ritt (Gustav Jilly)
11. Pobratimstvo (Ivan Trnski) Op.71
12. An…
13. An den Abendstern (Dr. Friedrich Aron von Aschauer)
14. Poziv (Ljudevit Vukotinović) Op. 50
15. Botschaft
16. Lahku noć (Petar Preradović) Op. 74
Solo pjesme Ivana Padovca u deklamiranoj (Vojin Perić) i u pjevanoj (Jelena Štefanić, Sofija Cingula) verziji glavna su tema koncertnog programa kojeg ovoga puta publici predstavljamo u mraku. Baš kao što je i sam Padovec pred kraj svoga života, izgubivši vid, ostao u mraku, baš kao što glumac Vojin Perić u svome Kazalištu slijepih i slabovidnih Novi život stvara predstave iz mraka, ovoga puta združeni želimo publici pružiti doživljaj glazbe i stiha u njegovoj esenciji zvuka, lišenog optičkih podražaja, te ga prepustiti mašti svakog pojedinca.
Cijena ulaznice je 30 kn. Uz svaku ulaznicu dobije se i povez za oči. Koncert je humanitarnog karaktera ostvaren uz potporu Ministarstva kulture RH i suradnji s Kazalištem slijepih i slabovidnih NOVI ŽIVOT. Ulaznice se mogu rezervirati na blagajni Kazališta radnim danom od 10-12 i od 18-19,30 sati, subotom od 10-12. Telefon 042 200 250, mail: blagajna@hnkvz.hr
Weltschmerz
“Weltschmerz”
Žak Valenta/TRAFIK
Gostovanje realizirano kroz Plesnu mrežu Hrvatske
plesnamreza.hr
Koreograf i autor: Žak Valenta
Izvođači: Alen Liverić, Iva Nerina Sibila, Mila Čuljak, Žak Valenta, Maja Katić, Josip Maršić, Toni Flego
Dizajnerica scene: Lara Badurina
Skladatelj i dizajner zvuka: Josip Maršić
Pomoćnica redatelja: Denis Kirinčić
Produkcija: UO TRAFIK, Riječke ljetne noći
web: trafik.hr
O predstavi: Merriam – Webster: weltschmerz (svjetska bol); svjetska iscrpljenost, pesimizam, apatija, tuga i doživljaj nepomirljivosti stvarnosti i idealne slike svijeta. «Ja sam volio tvoj Weltschmerz» citat je iz pjesme «Radostan dan» srpske rock grupe Ekatarina Velika – EKV. Umjetničko djelovanje, ostavština i poetika EKV-a ishodišta su ovog koreografsko-glazbeno-izvođačkog rada. Potpuna posvećenost glazbi kao utopijskom mjestu izlaza iz društveno-političkog konteksta i karizmatične osobnosti, donijele su članovima grupe status beskompromisnih, autodestruktivnih vizionara. Kako je frontmen EKV-a Milan Mladenović rekao: «Osamdesete su silazak stepenicama prema dolje. Iznenađen sam koliko ima dolje.» Izvedba Weltschmerza demitologizira 80-e. Engleski pojam za ono što se događa je hanging – visiti. Povratak u alternativni klupski milje, prihvaćanje zaprašenog romantičarskog pojma boli kao pogona za dalje, uz eho EKV zvuka i pluralizam izvedbenih odgovora, melankoliju i ironiju, uz piće i alter-zvuk, susreću se pojedinci koji streme svojevrsnoj slobodi mišljenja, izražavanja i zabave, vodeći se isključivo unutarnjim osjećajem ne-pristajanja na konvencije i ideologije u potrazi za vlastitim uporištem identiteta.
Predstava koja je nastala prema ideji i u koreorežiji Žaka Valente ne rekonstruira djelovanje »Ekatarine Velike«, već kroz pokret, ples, glazbu i riječ pokušava prizvati »Weltschmerz« duh osamdesetih koji je za tadašnju generaciju bio neka vrsta supkulturnog trenda. Međutim, nekadašnja »furka« u međuvremenu je postala istinski tragički osjećaj svijeta čija je budućnost, u današnjem kontekstu, posve neizvjesna.
Kim Cuculić, Novi list

Rinimo ga naprid
Goran Prodan prema A Rise On The Market Edwarda Taylora, s engleskog prevela Maja Oršić Magdić
Redatelj i scenograf: Jasminko Balenović
Autor glazbe: Sandro Pettener
Kostimografi: Desanka Janković i Jasminko Balenović
Oblikovatelj svjetla: Dario Družeta
Savjetnik scenografa: Zvonimir Vojnić
Asistent scenografa: Goran Šaponja
Uloge:
PJERO JAREBICA: Rade Radolović
LILI JAREBICA: Lana Gojak
ŠIME OHOLIĆ: Valter Roša
SEVERINO BIDON: Teodor Tiani
ZVJEZDANA: Iva Kevra
SLAVICA MOLINARI: Romina Vitasović
JACOB FESTUNG: Robert Ugrina
Izborom komedije "Rinimo ga naprid" kao novog naslova, Čakavska scena istarskog narodnog kazališta čini iskorak u propitivanju čakavskog govora na pozornici. Naime, nakon obrada klasičnih drama - na Čakavskoj sceni postavlja se suvremena predstava u kojoj se zbiva "danas". Susret s jezikom kojim se kazuje, u kazalištu je uvijek izazov. Ćakavština na pozornici "danas", izazov je kako za kazalište tako i za publiku. U takvom propitivanju odlučili smo se za suvremeni komad napisan u najboljoj praksi graanskoga zabavljačkog kazališta (u povijesti kazališta definiranog kao "dobro skrojenoga komada"). Uspješnica "Uspon na tržištu" (A Rise in the Market) višestruko je izvođena po europskim pozornicama, a njezina aktualnost za domaće okvire gotovo je hiperrealistična. Kad smo, iščitavajući dramu, uvidjeli kako su fabula i asocijacije toliko aktualne i realistične - kao da smo ih prepisali iz tabloida i trač rubrika - odlučili smo se za prilagodbu komedije na Čakavsku scenu. Osnovna je ideja adaptacije da se postupkom "potencirane asocijaciije" dokine satiričnost kako bi "dobro skrojeni komad" s našim političarima i suvremenicima(P)ostao ljudski, univerzalan. Koristeći politički postulat - da svaki cilj opravdava sredstvo - ostvarili smo adaptaciju koja, kako mislimo, otkriva još više o nama samima, više nego o političarima, o njima znamo sve i iznenađenja nema. To je komedija koja se vrti oko politike i političara, ali govori o čovjeku. Komedija o nama, našim vrlinama i manama, slabostima i ambicijama, ljubavima i preljubima, sa zgodama i nezgodama koje se događaju svima nama. Pa onda zašto ne bi i političarima ? I oni su samo ljudi, zar ne?
Jasminko Balenović, redatelj
Link: http://www.ink.hr/index.php?id=940

BOYS AWAKENING
Koncept, režija ikoreografija: Corinne Eckenstein
Koreografija: CorinneEckenstein & company
Plesne vježbe: Richard Schmetterer
Glazba: Ben Pascal iRichard Schmetterer s theBoys
Scenografija i dizajn rasvjete: Andreas Pamperl
Kostimografija: UlliNö
Asistent kostimografije: Sarah Damovsky
Foto i video: RainerBerson
Asistent režije: Johanna Müller
Produkcija: AlexandraHutter
Izvedba: Adil Embaby,Lino Eckenstein, Ben Pascal, Flavio de Pina Soares de Carvalho, HishamMorscher, Future Sibanda, Richard Schmetterer, Joaquin Ylo
Seks je kao let bez krila
Nakon "Boys don't cry" i "Boys are back in Town", osmero mladića bavi se jošjednom osjetljivom temom – seksualnošću. U potrazi za samim sobom, mladićipršte od energije, bježe i pronalaze prve ljubavi, bune se protiv roditelja itraže odgovore na goruća pitanja o pubertetu. Neostvarene želje, odbijanja iprekomjerni zahtjevi roditelja tjeraju ih do krajnjih granica, no na kraju,upravo im prijateljstvo daje povjerenje i podršku. Budući da u životutinejdžera gotovo ništa nije važnije od glazbe, 'the Boys' u predstavi ne samo da plešu,već i stvaraju glazbu i ritam basom, bubnjevima te loop stanicom.

Pogledajte trailer
RITAM TAM
Studio za suvremeni ples u koprodukciji sa GK Trešnja
Redateljica: Renata Carola Gatica
Koreografkinja: Ana Mrak
Plešu: Martina Tomić, Dina Ekštajn, Ana Vnučec, Branko Banković
Glumica: Zrinka Kušević
Dramaturginja: Ivana Đula
Autorska glazba i songovi: Ivana Đula
Tekst: Ivana Đula i Milica Kostanić
Kostimografkinja i scenografkinja: Zdravka Ivandija Kirigin
Ilustracija: OKO
Oblikovanje svjetla: Zvonko Brnas
Producent: Branko Banković
Umjetnička voditeljica: Bosiljka Vujović-Mažuran
Produkcija: Studio za suvremeni ples u koprodukciji s GK Trešnja
Ovo je priča malenog bića koje vas može u srce taknuti, kad god odlučite tijelo pomaknuti i lupati malo bam bam bam bam, tada na sceni pojavi se Tam. Da, to je priča o Ritmu Tmu. O Tmu? Neee! O Tamu? Daaa! Tam taj čuči negdje tam, u meni u tebi i svima nam. I jedva čeka da izađe van. Ovo je priča malenog bića zbog kojeg ćete, djeco, nogice pomaknuti, prijatelja poškakljati, dlanovima zapljeskati i glasno zapjevati:“Idem na put! Ideš na put? Da, na put!” Na kakav to put? Idemo kamo? Otkriti skupa što čeka nas tamo! Spremi se, krećemo, na jedan, dva, tri… Na put taj s nama pođi i ti!

SVIJET IGARA
Autor, kostimograf i scenograf: Larisa Navojec
Koautori, audio i video: Willem Miličević, Vice Rossini
Izvođači: Larisa Navojec, Roberta Milevoj, Hrvoje Jelinčić
Svjetlo: Miljenko Bengez
Dramaturg: Mila Pavičević
Dizajn: Hrvoje Jelinčić
Izvršni producent: Tamara Curić
Asistent produkcije: Dejan Košćak
Produkcija: PC Tala, VRUM
Riječ je o multimedijalnom izvedbenom projektu koji se razvija kroz nekoliko faza, a uključuje studiozan i dugoročniji rad s obzirom na to da istovremeno usporedno razvija fizički vokabular i kinetički software.
Projekt se tijekom 2015. godine razvijao kroz projekt "KLIK! instalacija", a koji je uključivao nekoliko zasebnih istraživačkih laboratorija u Zagrebu i Varaždinu, kao i brojne stručnjake, umjetnike i izvođače. U projektu sudjeluju Willem Miličević i Vice Rossini, audio programeri koji zajedno s koreografkinjom Larisom Navojec razvijaju kinetički software i program koji može izmijeniti zvuk i sliku tokom same izvedbe, a služi kao istraživačka platforma za pronalazak koreografskog vokabulara.
Izvedba je zamišljena kao interaktivan događaj između izvođača i publike u kojem publika preuzima samu izvedbu i ostaje na sceni nakon odlaska izvođača. Publika dalje nadograđuje zadani uzorak u izvedbi postajući time aktivan izvođač proširujući koncept u neistraženo i eksperimentalno područje. Time predstava poprima interaktivan i inkluzivan karakter te za djecu postaje igralište prepuno mogućnosti. Baveći se jednostavnim oblicima, bojama, zvukovima i prostorom te koristeći suvremenu tehologiju koja je bliska djeci i s kojom se oni lako povezuju, kod djece potičemo razvoj neke nove kreativnosti i otvaranje novih perspektiva.
Značajan dio predstave bavi se osjetilnim senzacijama koje osim vizualnog uključuju sluh, njuh i dodir te pružaju djeci sveobuhvatno i jedinstveno iskustvo. U predstavi se kao alat koristi senzoran pristup kao princip kinetičkih softwarea.

ČRČKE
Autorstvo i koncept: Katja Kähkönen, Mateja Ocepek, Katja Povše, Sanja Tropp Frühwald
Režija i koreografija: Katja Kähkönen, Sanja Tropp Frühwald
Suautori i izvođači: Barbara Kanc, Tina Valentan
Scenografija i kostimografija: Mateja Ocepek, Katja Povše, Katja Kähkönen
Autorica glazbe, vokal i udaraljke: Zvezdana Novaković
Glazbenici : Flauta: Suzana Menoni Bariton saksofon: Nina Rogina
Tonska tehnika: Mario Marolt & Andrej Hrvatin
Izrada scene i kostima: Mateja Ocepek, Katja Povše, Katja Kähkönen, Iztok Hrga, Danilo Pečar, Miha Zupan
Oblikovanje svjetla: Janko Oven
Foto: Matej Povše
Predstava „Črčke“ zaigrana je i poetična vizualna plesno-kazališna predstava za najmlađe, uzrasta šest mjeseci do šest godina. Studija je to o načinu na koji djeca doživljavaju sami sebe i vlastito tijelo tijekom različitih stupnjeva odrastanja i razvoja. Kako odrastaju, djeca postaju sve svjesnija svojeg tijela zbog čega je izrazito bitno poticati razvoj zdrave tjelesne samosvijesti i samopoštovanja.
Predstava se vizualno temelji na originalnim crtežima na kojima su djeca crtala sama sebe, odnosno autoportretima tijekom prvih šest godina svojeg života. Priča je to o samospoznaji i oda ljudskom tijelu i njegovim beskonačnim mogućnostima – za inspiraciju i divljenje.

Pogledajte trailer
ŠUMA OD PAPIRA PLEŠE
Autor, izvođač: Leo Vukelić, TIGAR teatar
ŠUMA OD PAPIRA PLEŠE jedna je od kreativnih radionica Tigar teatra nastala iz potrebe i želje njezinih članova za ponovnom upotrebom iskorištenog papira i kartonske ambalaže koja nas sve više okružuje u svakodnevici. Također, izazovnim se postavlja i nikada završena potraga za karakterom i životom tih didaktički neoblikovanih materijala, tog „otpada“.
ŠUMA OD PAPIRA PLEŠE potiče djecu na gledanje, uočavanje i prepoznavanje lica i likova, kreativno osmišljavanje i rješavanje pojedinih zadataka, konstrukcija ili kreacija, pričanje poznatih ili novih priča s novooblikovanim likovima. Papir, karton i samoljepljiva traka mogu lagano transformirati, ali i nadograditi dječje ideje.
ŠUMA OD PAPIRA PLEŠE odličan je poligon dječjeg istraživanja izrade i animacije lutaka, scenografije i kostimografije, ali i osvještavanja tijela, pokreta i koreografije kao jezika komunikacije. Taj maštoviti prostor dopušta i potiče spontane dječje minijature te povezuje u otvorenu komunikaciju polaznike različitih uzrasta i interesa.
– upoznavanje s materijalima
– zajednička izrada osnovne konstrukcije
– samostalan rad uz voditelja
– sklapanje u zajedničku cjelinu
– animacija lutaka i scenografskih elemenata
– kostimografski detalji
– odabir ili stvaranje zvuka
– osvještavanje prostora i proporcija, zajednička izvedba

KLIKOFONIJA
Voditeljica radionice je Katarina Kolega, novinarka, članica redakcije kulture Informativno medijskog servisa HRT-a.
Broj polaznika: 10
Radionica Klikofonija namijenjena je višim razredima osnovne škole s namjerom da im se putem novinarskog posla približi plesna umjetnost.
Polaznici će na radionici naučiti osnovne novinarske vrste kao što su reportaža, izvještaj, intervju, razliku između teme, najave i izvještaja.
Radionica je podijeljena na teorijski i praktični dio.
Na kratkim predavanjima upoznat će se s osnovama novinarstva i plesne kritike, a u praktičnom dijelu iskusit će rad na terenu, snimanje umjetnika, pisanje priloga te montiranje zvuka.
U razgovoru s plesnim umjetnicima mali će novinari upoznati ples iznutra, a u razgovoru o plesnim predstavama dobit će uvid u to na što treba obraćati pozornost dok gledaju plesnu predstavu.

KREATIVNA KOMUNIKACIJA
Voditelj radionice: Tamara Curić
Broj polaznika: 20
Kako stvoriti okruženje u svojoj okolini koje se bazira na povjerenju, otvorenosti za novo i dozvoli za grešku? Na ovoj radionici naš fokus bit će u istraživanju komunikacije kao osnovnog elementa za kreaciju inovativne i sigurne sredine. Kako je u suvremenom plesu komunikacija putem pogleda, dodira, pokreta, geste i artikulacije doživljenog osnovan način suradnje, razvijeno je mnogo alata i igara koje omogućavaju i hrane komunikaciju. To su alati koji hrane i kreaciju umjetničkih radova.
Na ovoj radionici Tamara će podijeliti neka od tih znanja s namjerom da polaznici dobiju tjelesno iskustvo komunikacije u pokretu i da imaju mogućnost povratne informacije i razmišljanja, na koji način bi se neka od tih znanja mogla prenijeti u svakodnevnu radnu okolinu, rad s djecom, umjetnička istraživanja i djeci dodatni alat za izražavanje. Vježbe su jednostavne i zabavne. Sve što trebate je udobna odjeća i hrabrost za doživjeti nešto novo. Za rad nije potrebno nikakvo prethodno plesno iskustvo. Dobrodošli!

URBAN STYLE
Voditelj radionice: Mario Vrbanec
Broj polaznika: 15
Radionica je bazirana na fuziji breakinga (breakdancea) i suvremenog plesa, s elementima akrobatike. Polaznici se fokusiraju na istraživanje inovativnog scenskog izraza i korištenje različitih plesnih vještina istovremeno. Polaznici prolaze osnove breakinga, kombinacije i suvremeno-plesne korake. Koristeći sisteme koji proizlaze iz suvremenog plesa stvaramo vokabular koji jednako njeguje i suvremeni i urbani plesni izraz. Namjera radionice je intenzivno raditi na razvoju i pokretanju inicijativa vezanih za integraciju američkih urbanih plesnih stilova u kazalište.

Pogledajte trailer
TRIUMPF OF TIME AND TRUTH
Autorstvo: Sanja Frühwald, Corinne Eckenstein
Broj polaznika: 10
Sudjeluju: Corrine Eckenstein, Ivan Josip Skender, Tamara Ivaniš, Ana Mrak
Rezidencijalni program "Triumph of Time and Truth" na KLIKER festivalu Varaždin dio je višegodišnjeg interdisciplinarnog međunarodnog projekta koji se odvija na relaciji Varaždin – Beč. Rezidencija predstavlja istraživački proces trenutačne situacije u kojoj se nalaze mladi ljudi u gradu Varaždinu, ali i oni koji su iselili iz grada.
Radionica traje 3 dana.
"Triumph of Time and truth" je hrvatsko-austrijska globalizacijska opera(cija), projekt koji zajedno započinju VRUM i kazalište Dschungel Wien (MuseumsQuartier, Beč, Austrija). U ovom izvedbenom projektu sudjeluje tim autora i redatelja iz navedenih organizacija kojima će se kasnije u istraživanju pridružiti i veći broj umjetnika.
Polazna je točka projekta konkretna, aktualna i zabrinjavajuća situacija na sjeverozapadu Hrvatske, u Varaždinu, koja ujedno pronalazi referentne točke i na globalnoj razini. Poput brojnih drugih hrvatskih gradova, grad Varaždin također je suočen sa zatvaranjima tvornica, gradski centar polako se devastira i propada zbog premještanja fokusa građana na velike trgovačke centre koji niču poput gljiva na gradskoj periferiji, radnicima se plaće ne isplaćuju redovito, kompanije su na rubu propasti što sve vodi prema masovnoj emigraciji mladih ljudi u zemlje Zapadne Europe.
U kontekstu krize, recesije, globalnog tržišta proučava se korelacija ekonomskih emigranata, ratnih izbjeglica, tržišnih modela transporta nasuprot modela migracije stanovništva, dokumentarističkih i umjetničkih formata.
Iščitavanjima brojnih teorijskih djela G. Agambena, G. Deleuzea ili novele S. Becketta, mapiranjem i analizom situacije u gradovima Varaždinu i Beču, razgovorima i intervjuima s mladim iseljenicima i onima koji su ostali, kreativnim radionicama, snimanjem video materijala ujedno će se pronalaziti izvedbeni i prezentacijski formati (izložbe, daljnje rasprave, debate i gostovanja), s ciljem razvoja ovog projekta. Projekt pronalazi aktualnu tematiku i probleme bliske mladima koje kritički korelira s trenutačnom situacijom na globalnom tržištu i međunarodnoj politici te prezentira kroz interdisciplinarne i interaktivne formate plesa, kazališta i video umjetnosti.
