U subotu, 18. studenog 2006. Zagrebačka filharmonija gostovala je u Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu, u organizaciji HNK u Varaždinu i Koncertnog ureda Varaždin.
Pod ravnanjem svjetski poznatog mađarskog dirigenta Zoltána Kocsisa Zagrebačka filharmonija je u Velikoj koncertnoj dvorani izvela koncert s djelima Wolfganga Amadeusa Mozarta, uz nastup samog Zoltana Kocsisa na glasoviru.
Na programu su bili:
► kliknite na linkove za tekstove o pojedinim djelima
Wolfgang A. Mozart |
Wolfgang Amadeus Mozart |
Wolfgang Amadeus Mozart |
25. simfonija u g-molu, K. 183
Allegro con brio Andante Menuetto Allegro |
17. koncert za klavir i orkestar u G-duru, K. 453
Allegro Andante Allegretto-Presto |
41. simfonija u C-duru, K. 551, Jupiter
Allegro vivace Andante cantabile Menuetto: Allegretto Finale: Molto allegro |

17. studenog 2006. godine u Glazbenom salonu Dvorca Trakošćan održana je premijera drame Krv i košute Damira Zlatara Freya. Redatelj, scenograf, kostimograf, koreograf je Damir Zlatar Frey, koji je odabrao i glazbu.
Uloge tumače Mirjana Sinožić (Sofija Kott, operna diva), Dora Fišter Toš (Ester Kott, ugladena hladna dama) i Sunčana Zelenika Konjević (Lujza, više povjerenica nego sluškinja).
Dramaturg je Ante Armanini, asistentica kostimografa Ðurda Janeš, majstor tona Branko Vodeničar, dizajn svjetla kreirao je Slaven Edvin Bot, a asistentica redatelja je Vesna Stilinović.
Predstava traje 70 minuta bez stanke.

Krv i košute, drama je koju je Damir Zlatar Frey napisao 1989. godine. Praizvedbu je doživjela u SNG u Mariboru, dok ju je hrvatska publika upoznala na premijeri u Puli 2003. godine. Junakinje su tri žene: operna diva suočena s gubitkom glasa, njezina sestra i ljubavna suparnica te sluškinja, a istodobno i prijateljica i partnerica u imaginarnoj operi. No, bit nije u priči o opernoj primadoni za koju gubitak glasa ima težinu gubitka života, već u specifičnoj autorovoj uporabi melodramatskih situacija. Dijalog je tek naznačen, istrzan, fragmentaran, gotovo eliptičan, akauzalan, na rubu izrecivog, kao da svaka riječ koju lica izgovaraju aludira na nešto skriveno, opasno, smrtonosno. Zapravo čitav Freyev tekst je prava partitura čistih i dubokih emocija koje se otvaraju i zatvaraju na sceni kao teški i otrovni cvjetovi u glumačkoj radnji, tišini, glazbi i prigušenim krikovima s dna ljudskoga života.Pročitajte ostale zapise iz dramaturgove bilježnice.
Damir Zlatar Frey, hrvatski je i slovenski redatelj, koreograf, dramatičar, osnivač kazališta Koreodrama i voditelj Međunarodnog festivala Zlatni lav u Umagu, jedan od najizvornijih kazališnih autora na ovim prostorima. Njegove predstave, u kojima slika, pokret i tjelesna ekspresija često nadomještaju riječ, uvijek su svojevrsne igre erosa i thanatosa, uobličene na rubovima realnog i racionalnog. Režirao je više od 100 predstava i osvojio brojne nagrade. Hrvatska ga publika pamti ponajviše po Genetovim Sluškinjama u GK Gavella, Božanskoj gladi Slavenke Drakulić u Teatru &TD i Zločinu na kozjem otoku Uga Bettija u riječkome HNK. Autor je nekoliko drama (Krv i košute, Schizophrenia...), koji se odlikuju bujnošću emocijama nabijenoga dramskoga pisma što izmiče žanrovskim odredbama.