U četvrtak 2. prosinca u 19,30 sati u Velikoj koncertnoj dvorani HNK u Varaždinu pod sponzorstvom Splitske banke održana je Večer opernih arija na kojoj su nastupili Valenitna Fijačko, sopran; Miljenko Đuran, tenor; Luciano Batinić, bas koje je na glasoviru pratio Mario Čopor.
Program:
Francesco Durante: Vergin tutto amor
Antonio Vivaldi: Vieni,vieni
Josip Hatze: Majka
Josip Hatze: Serenada
narodna: Vehni,vehni fiolica
Vincenzo Bellini: Fenesta che lucive
Salvatore Marchesi: La Folletta
Giovanni Paul Martini: Plaisir d'amour
Paolo Tosti: Ideale
* * * *
Jakov Gotovac: Ero s onoga svijeta – duet Đule i Miće
Sergej Rachmaninov: Aleko – cavatina Aleka
Antonín Dvořák: Rusalka – arija Rusalke
Bedřich Smetana: Prodana nevjesta – duet Janka i Kecala
Ivan pl. Zajc: Nikola Šubić Zrinjski – arija Lovre Juranića
Gioachino Rossini: Seviljski brijač – arija Don Basilia
Giacomo Puccini: Tosca – arija Cavaradossia
Charles Gounod: Faust – arija Margarete
.
U subotu 18. prosinca 2010. u Zagrebu je preminuo Petar Veček, kazališni redatelj koji je u Hrvatskoj i inozemstvu režirao preko 130 predstava, a dobar dio svoje neiscrpne stvaralačke energije usmjerio je upravo u varaždinsko Kazalište, uprizorivši u njemu više od trideset značajnih naslova domaće i svjetske dramske literature.
Osobito je važan period za varaždinsko Kazalište razdoblje od 1976. do 1983. kad je Veček bio ravnatelj - stvaratelj novog kazališta. Njegova beskompromisna predanost kazalištu od tada je stalno prisutna na varaždinskoj pozornici.
Komemoracija u spomen na Petra Večeka održana je utorak, 21. prosinca s početkom u 13,00 sati u Velikom gledalištu Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu.
Oproštaj od Pjera bio je u srijedu 22. prosinca u 12,10 h u krematoriju zagrebačkog Mirogoja.
Vera Đenge daje primat crtežu. Linijama osnaženim jakom gestom gradi čvrstu konstrukciju slike ali istovremeno kombiniranjem tehnika (ugljena i boje) inzistira na materijalnosti površine slike stvarajući slojevitu hrapavu strukturu. Neumanjenom energijom u istraživačkom procesu razrađuje na granici apstrakcije i figuralnog motive ruke, dlana i otisaka kao autonomnih simboličnih formi.
Istražujući u područjima bliskim ready made umjetnosti
Srđan Milodanović čini originalne iskorake. Zatvarajući nenaslikana bijela platna najrazličitijim odbačenim neslikarskim materijalima, na njima gradi vizualno atraktivne nove slike-objekte drukčijeg značenja, slike realnosti. Ovim postupkom želi uputiti na problematiku nedostupnosti i neostvarenosti (klasičnog) umjetničkog djela.
Razmišljajući o područjima unutar geometrijske apstrakcije
Goran Kujundžić se koncentrira na razradu i repeticiju linearnih formi koje provociraju različite optičke efekte. Upotrebom minimalnih sredstava, potencirajući crno bijele odnose ili naglašava plošnost crteža ili njegovu trodimenzionalnu strukturu. Spajajući principe reda i multiplikacije s igrom slučaja, oživljava svoja djela asocijacijama na konkretne sadržaje.
Lea Vidaković se okreće jednom motivu koji joj postaje samo određeno oblikovno sredstvo preko kojeg može izraziti svoje misli i poruke. Apstrahirajući sve suvišno, u varijacijama „Lisica“ progovara jasnim, izražajnim suvremenim likovnim jezikom. Kako sama navodi, one su povod za razmišljanja o pojedincu i grupi, o samoći i šutnji, o jedinstvenosti trenutka i o najprolaznijim stvarima na svijetu.