Trilogija Saše Božića sklopu 7. Dana suvremenog plesa u Varaždinu
U petak, 26. lipnja 2015. u 19,30 sati na Velikoj sceni HNK u Varaždinu u sklopu 7. Dana suvremenog plesa u Varaždinu izvedena je predstava Saše Božića TRILOGIJA (produkcija: de facto, koprodukcija: Colectiff Loge 22, Francuska) u koregrafiji Saše Božića i Petre Hrašćanec. Izvođači su: Petra Hrašćanec, Marko Jastrevski, Josipa Štulić, Matea Bilosnić i Filipa Bavčević. Dramaturgija potpisuje Marie Goudot, kostime i scenu Zdravka Ivandija Kirigin, svjetlo Miljenko Bengez, video Josip Visković, producentica je Andrea Remetin
TRILOGIJA Saše Božića i Petre Hrašćanec (2011 – 2013), je niz predstava o odnosu suvremenog plesa i
pop glazbe a sastoji se od „Love will tear us apart“, „Boys dont cry“ i „the_beatles“. Prvi dio Trilogije, „Love will tear us apart“ solo je za Petru Hrašćanec koji žanrovski vrluda između rock koncerta, ispovjedne forme i apstraktnog plesa. “Love will tear us apart” jedna je od najizvođenijih hrvatskih plesnih predstava, a hrvatsku plesnu umjetnost predstavljala je u europskim kulturnim metroploama poput Milana, Brisela, Dublina, Lyona, Pariza, Ljubljane, Faenze. P. Hrašćanec, nagrađena je Nagradom hrvatskog glumišta 2012. za najbolju žensku plesnu ulogu. „Boys don't cry“ (2012.) duet je za Petru i Marka i istražuje naslijeđe ženskih kantautorica iz razdoblja 60-ih godina prošlog stoljeća te s njima povezana pitanja ženskog identiteta na sceni i skrivenih političkih poruka koje takva glazba, i ples na nju, posjeduje.“the_beatles”, treći dio nastaje kao suradnja s francuskim plesačima iz slavne skupine Rosas: Michael Pomero, Julien Monty i Marie Goudot. Predstava se bavi Beatlesima, jednim od najkomercijalnih i najpopularnijih sastava u povijesti pop glazbe te kroz zazivanje zlatnog doba pop glazbe računa na emocionalni i tjelesni odgovor gledatelja. Posebnost programa je da u koprodukcijskom modelu ujedinjuje ne samo europske plesne umjetnike, već i kroz program rezidencija uključuje i hrvatske institucionalne i izvaninstitucionalne subjekte koji su prepoznali kvalitetu projekta. Cijela se Trilogija izvodi kao 90minutna cjelovečernja predstava.
SAD SAM LUCKY Matije Ferlina sklopu 7. Dana suvremenog plesa u Varaždinu
U subotu, 27. lipnja 2015. u 21 sat na Velikoj sceni HNk u Varaždinu u sklopu 7. Dana suvremenog plesa u Varaždinu je izvedena predstava Matije Ferlina SAD SAM LUCKY. Predstavu je koreografirao i izvodi Matija Ferlin, dramaturg je Goran Ferčec, koriste se tekstovi Srečka Kosovela i Matije Ferlina, autor glazbe je Luka Prinčič, scenografije Mauricio Ferlin, oblikovanje svjetla potpisuje Saša Fistrić, kostime Matija Ferlin, oblikovanje Tina Ivezić, a vizualni dizajn Christophe Chemin.
Sad Sam Lucky, solo izvedba hrvatskog koreografa i izvođača Matije Ferlina nastavlja se na niz romantične konceptualne serije Sad Sam koja je započela u siječnju 2004. godine u Amsterdamu kada je prvi Sad Sam Now premijerno izveden. Sljedeća solo izvedba Sam Sam Almost 6 prezentirana je u siječnju 2009.
Ferlinova izvedba Sad Sam Lucky fizički je odgovor na rad slovenskog avangardnog pjesnika Srečka Kosovela (1904-1926) čija je ispovjedna poezija neprocjenjiva, duboka i suvremena duhom, prepuna unutarnjih napetosti i stilskih slika, a istovremeno revolucionarna u idejama koje se isprepliću s izravnim razmišljanjima o pjesnikovoj vlastitoj osobnosti. Temeljeći se na kontinuiranoj relevantnosti Kosovelovih stihova, njegovu iskrenost, melankolična proročanstva i sentimentalnu tragediju – Ferlin u Sad Sam Lucky stvara iznimno fizičku, turbulentnu i emocionalnu posvetu ovom jedinstvenom avangardnom autoru.
Izvedba predstave The killer in me is the killer in you, my love

U
nedjelju, 28. lipnja u 19,00 sati u sklopu 7. Dana suvremenog plesa u Varaždinu izvedena je predstava
The killer in me is the killer in you, my love nastala u koprodukciji Centra za kulturu Čakovec - KD Pinklec, VRUM performing arts collectiva i HNK-a u Varaždinu. Koncept, režiju i koreografiju potpisuju Sanja &
Till Frühwald, dramaturgiju Mario Kovač, a predstavu izvode: Petar Cvirn, Karolina Horvat, Andreja Jandrić, Matija Kezele i Bruno Kontrec.
U izvedbi na videu su: Zdenko Brlek, Jagoda Kralj Novak, Marija Krpan, Darko Plovanić i Zvonko Zečević. Glazbu potpisuje Damir Šimunović, scenografiju Zdravka Ivandija Kirigin, kostime Žarka Krpan, a dizajn rasvjete Marino Frankola. Predstava traje 80 minuta i namijenjena je starijima od 14 godina. Premijera je održana 29. travnja 2015. u Centru za kulturu Čakovec
The Killer in me is the Killer in you, my love refleksija je o “prvoj cigareti”, prvoj ljubavi i prvom skoku u “hladnu vodu”, predstava koja istražuje raspuklinu između djetinjstva i svijeta odraslih.
U našem interdisciplinarnom istraživanju deset izvođača u pet uloga osvrće se na stare ožiljke i svježe rane ljeta svojih života. Godine peku. Kroz vremenom nagriženu, ispucalu, ogoljenu i ostavljenu ruinu Varaždinskog Dravskog Kupališta, mjesta koje nosi snažnu kolektivnu memoriju cijelog jednog grada na “bolja vremena” ulazimo u bazen emocionalnih tragova prvih iskustava, velikih očekivanja, pa razočaranja koja su srušila, pa formirala neke nove identitete. Koliko tijela – toliko istina. Otvaramo tekuću diskusiju o individualnim razlikama u shvaćanju stvarnosti i granicama mogućnosti razumijevanja drugih. Koliko se zaista zapravo trudimo? Preko projekcija na suvremenu kazališnu pozornicu, mjestu rezerviranom za “ovdje i tada” propitujemo drugačiju percepciju vremena kroz koju se trenuci pitanja “što će od nas postati?” / “što nas očekuje?” i sjećanja preklapaju. Stare rane usamljenosti adolescencije ponovno su raskrvarene. Voda ulazi kroz raspukline, do vrata nam je. Plutamo na nijemosti. Krećemo se.” (
Sanja i Till Frühwald)
Radionica suvremenog plesa za znatiželjne Andreje Jandrić
Od 19. do 21. lipnja u pokusnoj dvorani HNK u Varaždinu od 16 do 18 sati u sklopu 7. Dana suvremenog plesa u Varaždinu održavana je Radionica suvremenog plesa za znatiželjne Andreje Jandrić. Na radionici smo se posvetili osvještavanju cijelog tijela i detaljnom radu s kralježnicom gdje je cilj istražiti njezine nove dimenzije u vremenu i prostoru. Učimo uočiti i koristiti segmente kralježnice kako bi otkrili, kroz lančane reakcije, njezinu multifunkcionalnu fleksibilnost.
Andreja Jandrić rođena je u Zagrebu, a 2003. upisala je Školu za suvremeni ples Ane Maletić. Diplomirala je na Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD) 2012. godine. Na SEAD-u je imala priliku raditi s mnogim vrsnim plesnim umjetnicima-pedagozima kao što su Linda Kapetanea, Jozef Frucek, Laura Aris, Libby Farr, Jorge Jauregui, Les Slovkas i mnogi drugi. Nakon završene plesne akademije vraća se u Zagreb gdje radi kao plesni pedagog te sudjeluje u brojnim plesnim predstavama stranih i domaćih koreografa (Sanja i Till Frühwald – The Killer in Me is the Killer in You My Love, Jasna Čižmek-Tarbuk – Pokrenuti prostor; Eléonore Valère Lachky - Pledging foot).
2014. godine postaje član Udruge plesnih umjetnika Hrvatske i suosnivač inovativnog edukacijskog programa Ekstraining.
Matija Kezele održava radionicu Klaun u prostoru i vremenu
Od 25. do 28. lipnja 2015. od 16.00 do 18.00 sati u pokusnoj dvorani HNK u Varaždinu u sklopu 7. Dana suvremenog plesa u Varaždinu Matija Kezele održavao je radionicu Klaun u prostoru i vremenu. Radionica je posvećena istraživanju odnosa izvođača/klauna u prostoru i vremenu. Tema radionice je prisutnost izvođača u različitim okolnostima, koje će se mijenjati ovisno predloženim zadacima/igrama. Poseban naglasak usmjeren je na razvijanje i percepciju vlastitog tijela kao najvrijednijeg instrumenta izvođača. Program je podijeljen u dva dijela od kojeg je prvi fizički trening u cilju pripreme za izvedbu, a drugi niz zadanih struktura/igara koje nude zadani okvir, no njihov razvoj ovisi o igračima. Cilj radionice je ponuditi sudionicima niz različitih pristupa stvaranju klaunovskih etida te izvedba onih koji nastanu za vrijeme radionice na završnoj prezentaciji.
Matija Kezele samostalni je umjetnik. 2008. završio je Umjetničku akademiju u Osijeku, BA glume i lutkarstva. Od 2009. godine angažiran je kao stalni vanjski suradnik Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu. 2012. osnovao umjetničku organizaciju Kotar teatar (kotarteatar.com) i Kotar FEST (kotarfest.com)! 2013. godine pridružuje se udruzi Crveni nosovi – klaunovidoktori kao dr. Kez. Do sada je ostvario dvadesetak uloga u domaćim profesionalnim produkcijama. Sudionik je i voditelj brojnih glumačkih radionica domaće i strane produkcije.